Välkommen till min nya blogg!

Jaha, vad ska jag skriva här då? Jag vet inte riktigt, blev bara sugen på att ha en blogg när min syster skickade en länk till sin.

Idag är tredje dagen jag jobbar efter en nästan månads lång utlandssemester och lunchen är snart slut. Jag är lite sömnig men det är bara att bita ihop. Det känns lite ljusare åtminstone, när snön lyser upp. Annars är januari och februari verklingen mina "usch-månader". Det är bara så jäkla tradigt!

Vem är jag då som sitter här och gnäller? Jo, jag är en tjej från Skåne som fyller 30 i år. Alltså fick bloggen heta "In my thirties". Det är tuffa puckar nu! Om nästan exakt fyra månader lämnar jag tjugoårsåldern bakom mig. Jag har absolut inte någon trettioårskris på gång, snarare tvärtom. Visst känns det lite konstigt men jag ser nästan fram emot att fylla 30! Jag har fast jobb, fast sambo och vi äger vår lägenhet. Vuxenpoäng, eller? Då kan jag lika gärna vara riktigt vuxen och fylla 30. Alternativet, om jag inte får tag i ett av Pippi Långstrumps piller, är ju att lägga mig ner och dö. Känns inte så lockande..

Så jag bloggar istället. Håll till godo!

Kommentarer
Postat av: Anna

Va är du snart 30? Ja just det... Jag trodde att du var sådär 8 eller nåt. Men jo, det är ok att bli äldre om man har samlat på sig lite grejer tex pojkvän och jobb! :)

2010-01-13 @ 13:40:38
URL: http://slummymummy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0