Skönt med lördag

Idag har jag varit och klippt mig. I somras hade jag ca 60 centimeter långt hår. Sedan klippte jag page och till slut en kort frisyr. Under min och sambons nästan månadslånga semester har mitt hår växt som ogräs! Sambon har mest flinat åt mig när jag har klagat på att jag har blivit långhårig. Men nu har min underbara frisör toppat och tunnat håret så jag känner mig fin igen.



Efter frissan var jag med en kompis på en loppis/prylmarknad där de säljer billigt schampoo, mascara etc. Jag köpte en nattcreme som ska vara bra för att motverka de "första tecknen på åldrande". Undrar om det hade funkat att kleta sådan creme på hemförsäkringen och se om man kan få gå ner till ungdomspriset igen? Troligen inte..

Nu sitter jag i soffan och dricker kaffe och bara slöar. Det är skönt för jag är lite dagen efter. Jag tål inte alkohol längre, som den gamla tant jag är!

Kommentarer
Postat av: CC

Hej Emma! Jaha it runs in the family hör jag...med ert fantastiska snabbväxande hår! Kan ni inte dela med er till oss behövande ;)

2010-01-16 @ 15:43:57
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej du! Trevligt att du har hittat hit. :) Jo vi har rätt bra hårgener, vet dock inte om det funkar att dela med sig ;) Fast jag ångrar lite att jag inte sparade det avklippta håret när jag klippte av det långa, borde kunnat sälja det till en perukmakare eller nåt hehe.

2010-01-16 @ 16:20:27
URL: http://inmythirties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0